Dags för årets konstrunda

Nu drar det ihop sig. 
Bara några dagar kvar.
Årets konstrunda är här.
För femte året på rad skall jag visa upp mina tavlor.
Alltid lika kul.
Alltid lika stressigt.
Alltid lika spännande.
Att skapa konst tar tid.
Från tanke till idé till verkställande av bild.
Sedan skall bilden kännas rätt för mig.
Man blottar ju en del av sig själv i konsten.
Och jag gläds när jag säljer en tavla.
Att den tilltalar till en annan människa, som den tilltalar till mig.
Konst är personligt.

I år finns jag på följande ställen:
Mästers galleri på Svaneholms slott, Skurup
Kallerholms gård, Svedala
Lilla Kulturhuset i Kävlinge


Säkrast träffar ni mig:
Lördag 11-13.30 på Lilla Kulturhuset i Kävlinge
Måndag 12-15 på Mästers galleri på Svaneholms slott, Skurup

Välkomna!


Inga kommentarer: