En vecka med många bollar

Påsken närmar sig och därmed också konstrundan.
Som fotokonstnär kommer jag att ställa ut mina tavlor både på 
biblioteket i Kävlinge och på Mästers galleri på Svaneholms slott i Skurup.
Det är mycket att planera och skapa.
Det gäller att vara kreativ.

Jag håller också egna fotokurser och igår kväll var det dags igen för tredje träffen med mina kursdeltagare.
Workshop i bildredigering.
Alltid lika inspirerande att få förmånen att dela med mig av mina kunskaper till andra.

Själv går jag också på kurs. I Helsingborg. I affärsutveckling.
Nyttigt och intensivt.

Har också ett antal fotograferingar planerade framöver.
Välkommen du också!
Till ateljén eller så träffas vi hemma hos dig eller någonstans utomhus. Nu när våren är här!



Barnfotografering i ateljén med Wilmer.

Inga kommentarer: